מאמרים

שילוט לעסקים ברמה הגבוהה ביותר

​טיפים לבחירת שלטים למשרד

בעידן המודרני המתקדם והמהיר בו אנו חיים כל משרד מתמודד עם תחרות גבוהה ועליו לדאוג למיתוג העסק ולשיווק נכון ויעיל. יש מגוון אמצעים וטכניקות לשיווק יעיל של המשרד ולחשיפה גדולה ורחבה, עם זאת אין תחליף לשלט איכותי ומרשים למשרד כדי לזכות בבידול מהמתחרים ועל מנת למצב את העסק ולתרום לחיזוק המותג.

כדי לבחור נכון שלטים למשרד שלכם עליכם לתת תשומת לב לפרטים חשובים כמו עיצוב השלט, מיקום השלט, גודל, חומרי גלם, תאורה, ומסר אותו מעוניינים להעביר. יש עוד פרטים רבים חשובים כדי לתכנן ולייצר את השלט המתאים ביותר למשרד, לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי כדי לקבל החלטה צרכנית נכונה ומשתלמת שיווקית וכלכלית. לפניכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור את השלטים המתאימים ביותר למשרד שלכם.

מטרת השלט למשרד

עוד לפני בחירת סגנון ועיצוב השלטים יש לחשוב למה השלט נועד ומהי מטרתו. שלטים נועדו למטרות שונות כגון פרסום, חשיפה של העסק, הכוונה, קידום מכירות, אזהרה, בטיחות ועוד. לאחר שמאפיינים את מטרת השלט קל יותר לתכנן אותו ולבחור את סגנון העיצוב כדי לקלוע למטרה וכדי להעביר את המסר הדרוש באופן ברור, ישיר וקליט.

מיקום השלט

יש להבדיל בין שלט כניסה למשרד לבין שלטים הממוקמים בתוך העסק. שלט כניסה למשרד נועד לצרכי מיתוג ומיצוב העסק, עליו להעביר מסר שיווקי ברור, להתאים לסוג העיסוק ומאפייני העסק, לדוגמה למשרד אדריכלים חדשני ומודרני יש לבחור שלט המשקף את ערכי וחזון העסק, כלומר מומלץ לבחור שלט כניסה מרשים ביופיו ובעיצובו העשוי מחומרי גלם איכותיים ועמידים, כאשר השלט מעוצב בסגנון מודרני על מנת לשקף מסרים של חדשנות, יצירתיות ופריצת דרך.

גם לחברת הייטק מומלץ לבחור שלט כניסה בעיצוב מודרני וחדשני, לרוב תוך שימוש בחומרי גלם כמו זכוכית ואלומיניום המשקפים קדמה, יוקרה והצלחה. למשרד עורכי דין כדאי לבחור שלט מעץ או מזכוכית, אפשר לשלב חומרי גלם נוספים כמו ברזל, נחושת ואלומיניום, ומטרת השלט לשקף סמכותיות, יוקרה, חשיבות, איכות וכדומה.

שלטי פנים בתוך המשרד נועדו לרוב למטרות כמו הכוונה, בטיחות, אזהרה. הם יכולים לשמש גם לצרכי חיזוק המותג, להעברת מסרים דרושים לצוות העובדים ולקהל הלקוחות המבקר במקום, לצרכי קידום מכירות ולפרסום מבצעים שונים.

מאפייני השלט

ניתן לתכנן ולייצר שלטים למשרדים ממבחר חומרי גלם ובשיטות ייצור שונות. ישנם שלטים מודפסים, מוארים, אותיות חתוכות בתלת מימד, קופסאות תאורה, שלטים מעץ, זכוכית או אלומיניום ועוד. יש לתת דגש על מידות השלט והתאמתו לחזית המשרד, חשוב כי השלט יבלוט על מנת לאפשר ללקוחות להגיע לעסק בנוחות, עם זאת חשוב לזכור כי יש לקבל אישור מהרשות המקומית להצבת השלט, וקיימת אגרת רישוי שנתית אותה יש לשלם כחוק.

לכן, מומלץ לפנות לחברה מקצועית לייצור שלטים לעסקים ולמשרדים, החברה מסייעת לכם לקבל החלטה נכונה והיא מייצרת ומתקינה את השלט במקצועיות ובגימור גבוה. 

אולי יעניין אותך גם?

דילוג לתוכן