מאמרים

שילוט לעסקים ברמה הגבוהה ביותר

סוגי שלטים לעסקים – מהו השלט האידאלי עבור העסק שלך?

חלק מהמראה של העסק כיום הוא האופן הוויזואלי שבו לקוחות קיימים ולקוחות חדשים או פוטנציאליים מתוודעים לעצם קיומו של העסק. בשנים האחרונות יש חשיבות גבוהה מאד לבחירה נכונה של אמצעי השילוט לעסק וידוע שלא כל שלט מתאים לכל תנאי שטח או לכל עסק.

במקרים מסוימים צריכים עוברי אורח לדעת על כך שבסמוך למקום שבו הם מטיילים או הולכים קיים בית עסק שמציע שירותים או מוצרים שונים. על מנת לקבל את התוצאה הזאת חשוב להציב בקרבת מקום סוגים שונים של שלטים שיעשו את העבודה עבור בעל העסק. במידה ואין ידע מספק אודות הסוגים הקיימים והמוצעים כיום – כדאי מאד לפנות אל איש מקצוע כדי שיסביר בדיוק לאילו צרכים או תנאים מתאים כל סוג. רק כך אפשר לבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר.

סוגי שלטים שמתאימים לעסקים

להלן רק חלק מסוגי שלטים המוצעים כיום ויש בהם שימוש נרחב בעולם העסקים:

  • שילוט חוץ – מדובר גם באמצעי שילוט המתאימים להצבה ברחוב וגם כאלה שתולים על גבי קירות חיצוניים של בניין, למשל.
  • שלטי ניאון, שילוט המיועד לשעות החשכה – אם מדובר באזור שיש בו תנועה של הולכי רגל או כלי רכב גם בשעות שלא נחשבות לשעות הפעילות של עסקים – הרי כדאי מאד להשאיר חותם פעיל גם בחושך, בדמות שלטים מוארים או שלטי חוצות.
  • שלטי חיצים והכוונה – שלטי הכוונה אמורים לכוון באופן ישיר ומדויק את מי שמגיע לאזור של בית העסק ממש אל הכניסה. לעיתים יופיע על גבי שילוט זה גם מסר שיווקי שחשוב לבעל העסק להעביר.
  • הדבקות או טפטים – לעיתים מה שמתאים לבית העסק זה שלטים בצורה של מדבקות קיר בכל גודל. טפטים אלה צריכים להיות חזקים ועמידים והם מהווים אמצעי שילוט לכל דבר ועניין.
  • שילוט המתאים למוסדות ספציפיים – שילוט לבתי ספר, שילוט לבתי מלון, למשרדי ממשלה, למרפאות או שלטים שאמורים להיות מותקנים על גבי כלי רכב או משאיות גדולות.

בחירת אמצעי שילוט – בחירה חכמה וחשובה

לכל עסק, על פי המוצרים או השירותים שהוא מציע ולפי אופי הלקוחות שלו – יש את סוגי השלטים שיתאימו לו. יש, למשל, עסקים הממוקמים באזורים שאין בהם תנועה של הולכי רגל או כלי רכב בשעות הערב והלילה ולכן יהיה זה בזבוז כסף להשקיע בשילוט מואר. במידה ומדובר בעסק קטן הממוקם בתוך בניין משרדי – יש חשיבות עצומה להימצאותם של שלטי הכוונה שיסייעו ללקוחות להגיע בדיוק למקום הנכון. עסק שעיקר הפעולות שלו קשור בתנועה בדרכים (הובלות, שליחויות או הסעות) חייב שיהיו לו שלטים שמתאימים להרכבה והתקנה מקצועיות על גבי משאיות או טנדרים.

שילוט שגוי – פגיעה בהכנסות!

חשוב להבין שכשם ששילוט נכון ויעיל יכול לסייע בהגדלת מעגל הלקוחות ומכאן גם להגדלת ההכנסות – הרי ששילוט לא נכון ושגוי עלול להביא לכדי התוצאה ההפוכה – אובדן הכנסות או אי התוודעות ללקוחות פוטנציאליים חדשים. כאשר בוחרים את השילוט הנכון – יתנוססו השלטים מול העיניים של כל מי שעוברים בסביבה וייחרטו בתודעה שלהם. בבוא העת, כאשר הם או מי מקרבתם יצטרכו את השירותים או המוצרים המוצעים על ידי בית העסק – יהיה זה אך טבעי עבורם לפנות אל בית העסק שזכור להם ונחקק בזיכרונם.

איך בוחרים את השלטים הנכונים והמתאימים?

חשוב כאמור להתאים את השלטים לאופי העסק ולסוג תחום העיסוק. אם בעל העסק מתקשה לבחור או לא יודע איך יהיה הכי נכון להגיע אל הלקוחות שלו ולהשיג את תשומת הלב שלהם – חשוב שהוא יבקש ליווי של מי שמומחה בתחום זה – מעולם השלטים או מעולם העסקים. אין טעם בבזבוז כספים לשווא אם הם לא יחזירו את ההשקעה בהם ולא יביאו לקוחות נוספים. החוכמה האמיתית היא שאמצעי שילוט יתבררו כהשקעה שמניבה הכנסות עבור בית העסק ובעליו.

שלטים חכמים – המילה האחרונה בפרסום ושיווק

בזכות שלל סוגים שונים של שלטים כל בעל עסק יכול בקלות יחסית לפרסם את העסק שלו בשלל ערוצי פרסום ושיווק. כמעט בכל תחום מתרחשת כיום תחרות עסקית אמיתית ויש קרב ממשי על כל לקוח ולקוח. כשאמצעי שילוט יופקו בחכמה – הלקוחות כבר יגיעו לבד ללא עבודה רבה נוספת מצידו של בעל העסק.

אולי יעניין אותך גם?

דילוג לתוכן