מאמרים

שילוט לעסקים ברמה הגבוהה ביותר

שילוט רכבים – לבחור את המקצוענים בתחום

כל בעל עסק יודע שבמקרים רבים גם כלי הרכב הפרטי או המסחרי שלו מהווה בעצמו פריט שיווקי לכל דבר ועניין. לרכב יש יתרון עצום של מעבר ממקום למקום ולכן בזכותו דבר קיומו של העסק יכול לקבל תהודה רבה. חשוב מאד לבחור בשילוט נכון שמתאים לאופי הרכב ולאופי העסק, אך השאלה היא – איך עושים את זה?

אילו סוגים של אמצעי שילוט לרכבים קיימים כיום?

כיום, מכיוון שיש מודעות גבוהה לכל סוג של חשיפת הלוגו והשם של העסק לעיניהם של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים – יש כמה סוגים של אפשרויות, להלן כמה מהן:

  • מדבקות – את המדבקות ניתן להשיג ככאלה קבועות שמודבקות על ידי דבק או חומר נצמד אחר לדופן הרכב. יש כאלה שניתנות להסרה לאחר פרק זמן מסוים ויש כאלה שתישארנה מודבקות לצמיתות.
  • מגנטים – אפשרות מצוינת כאשר יש צורך להסיר מדי פעם את המיתוג (מכל סיבה שהיא). המגנט נצמד בקלות לדופן הרכב ונשאר במקומו גם במהלך נסיעה מהירה או כזאת המתבצעת בתנאי מזג אוויר קיצוניים.
  • מדבקות רשת המיועדות להדבקה על גבי השמשה האחורית.
  • עיטוף ממותג – בעיקר עבור רכבים מסחריים או משאיות גדולות.
  • חיתוך מדויק בלייזר של אותיות בולטות המייצגות את שם בית העסק.

איך בוחרים את סוג השילוט שיהיה הכי מתאים?

כמו בכל נושא חזותי אחר שקשור בפרסום ושיווק העסק – גם כאן יש חשיבות גבוהה מאד לבחירת המדבקות ואמצעי השילוט שיתאימו הן לרכב עצמו והן לבית העסק. בדומה להתייעצות עם איש מקצוע בכל נושא שאין לגביו ידע או בקיאות – כך גם הדבר כאשר בעל עסק מעוניין לרכוש אמצעי שילוט לרכבים בעיצוב והתאמה אישית הן לצי כלי הרכב שברשותו והן בהתאמה לעסק עצמו, לשירותים או המוצרים שהוא מציע ובדרך שתהיה הכי מתאימה ללקוחות שאליהם הוא פונה.

מה החשיבות של שילוט מתאים או מדויק?

כאשר בעל עסק בוחר אמצעי שילוט לכלי הרכב שלו – יש בכך אמירה מאד חזקה. הוא בעצם מודיע קבל עם ועדה שהוא עומד לרשות הלקוחות שלו, שהוא לוקח אחריות על המוצרים והשירותים שהוא מציע ושהוא מציב סטנדרט גבוה למתן שירות איכותי עבור הלקוחות שלו וגם עבור עצמו. מכיוון שלא הרבה בתי עסק עושים שימוש בשיטת שיווק ופרסום זו – אלה שבוחרים כן להשתמש בה ייתפסו בעיני העוברים כרציניים, מקצועיים וכאלה שיודעים איזו איכות של שירותים ומוצרים הם מציעים.

איך מתבצע תהליך הפקת השילוט והמדבקות לרכב?

מדובר בתהליך שמשלב בין עיצוב על גבי נייר, שימוש בתוכנות מקצועיות מעולם העיצוב וכמובן הדפסה במכשור ומכונות מקצועיות שניתן למצוא אך ורק בבתי דפוס מקצועיים. ביחד עם בעל העסק מתבצע תהליך של עיצוב ובחירה, בו גם יינתנו המלצות מבעלי המקצוע של בית הדפוס בנוגע לאפשרויות שתהיינה הכי מתאימות לאופי של בית העסק. אט אט העיצוב עובר למחשב, לתוכנות שמבצעות הדמיה (דו או תלת מימדית) שבה אפשר יהיה לראות איך יתקבלו המדבקות או אמצעי השילוט ולאחר מתן אור ירוק מבעל העסק – תתבצע ההדפסה.

מי מבצע עבודות של שילוט עסקי לכלי רכב?

כפי שאפשר לחשוב באופן אינטואיטיבי מדובר בעבודות דפוס ולפיכך בית דפוס מקצועי ורציני הוא העסק שמתאים לפנות אליו לצורך כך. יחד עם זאת – לא כל בית דפוס יוכל לתת את המענה של חיתוך מדויק וצבעוני של מדבקות או מגנטים ולכן יש חשיבות גבוהה במיוחד לבחירה בבית דפוס שעבודות כאלה מתבצעות אצלו באופן שגרתי וקבוע. חשוב לשים לב לרזולוציה הנכונה, לחומרי ההדפסה שצריכים להישאר חזקים, בולטים ועמידים ובחירה של שמשוניות או חומרי גלם אחרים שמתאימים לעיטוף של משאיות בגדלים שונים.

אולי יעניין אותך גם?

דילוג לתוכן